دوشنبه 22 ارديبهشت 1404 - 13 ذو القعدة 1446
جستجو :
 بررسي اجمالي تئوري نوسانات در مديريت کيفيت
دوره هفتم (1395) , شماره اول English Article
مدیریت در سیستم سلامت
مصطفی فرح بخش 1،
  • تاریخ دریافت 1394/06/02
  • تاریخ پذیرش 1394/06/31
  • تاریخ انتشار 1395/03/30
 نوسان جزئي از زندگي روزانه هر فرد بوده و هميشه وجود دارد. نوسان زاييده تفاوتهاست. تفاوت هاي  سرشتي هر فرايند باعث مي شود که محصولات در طول زمان، مختلف باشند. تشخيص درست الگوي نوسانات براي به حداقل رساندن خسارت ها ضروري است. ارتقاي مستمر کيفيت را مي توان فرايند کاهش نوسانات عملکردي يک فرايند براي رسيدن يک محصول خوب به دست مشتري تعريف نمود. در ديدگاه‌ دمينگ علت‌ انحراف‌ از كيفيت‌ به‌ دو دسته‌ علل اساسي عام و خاص طبقه‌بندي‌ مي‌ گردد. نوسان واژه تازه نيست، بلکه آگاهي از نوسان و تأثير آن در رفتار روزانه،  تازه و بديع است. گام اول در مديريت نوسان هاي عملکردي يک فرايند پذيرش و باور نوسان است. براي مديريت درست نوسان ها بايد ابزار مناسب و کاربردي براي کشف و نمايش نوسان ها در سازمان به کار گرفته شوند. نمودارهاي کنترل ابزارهاي سودمندي در شناخت، تحليل و برطرف کردن نوسان هاي عملکردي يک فرايند هستند.​
نوسانکیفیتعملکردمدیریت
1532
1214
 
 

 

Scientific writing

1

Manuscript types

2

Introduction

3

Materials & methods

4

Results

5

Discussion, conclusion & acknowledgment

6

Abstract

7

Publication ethics & available guidelines

8

Choosing appropriate journal, online submission

9

Review process acceptance, rejection, revision

10-11

Statistical errors & methodological considerations

12-13

Reference managing software packages

14

Language errors

15-16

Critical appraisal of a manuscript or published paper

17

Examination

 

 

تا آخر فصل 8 توسط خود گروه تدریس خواهد شد.