دوشنبه 22 ارديبهشت 1404 - 13 ذو القعدة 1446
جستجو :
 يادگيري تجربي در آموزش متون پرستاري
دوره پنجم (1393) , شماره سوم English Article
اطلاعات سلامت و کتابداری پزشکی
اسکندر فتحی آذر 1، الناز اصغری 2،
  • تاریخ دریافت 1393/08/14
  • تاریخ پذیرش 1393/09/25
  • تاریخ انتشار 1393/09/30

يادگيري تجربي يکي از انواع يادگيرهاي اکتشافي مي باشد. به نظر مي رسد اين روش براي پرستاران نيز مفيد باشد. ولي با اين وجود، مطالعات اندکي در مورد آن صورت گرفته است. از اين رو در اين مقاله مروري غير سيستماتيک، هدف بر آن است که ابتدا يادگيري تجربي  به طور خلاصه مطرح شود و سپس زمينه هاي کاربرد آن در پرستاري طبق مطالعات موجود و با مثال هاي عيني و عملياتي بيان گردد. با توجه به يافته ها، در اين نوع يادگيري دانشجويان با استفاده از نمونه هاي تجربي مي توانند تمرين کنند و از شکست ها درس بياموزند. شرکت کنندگان بايد نقش اصلي را به عهده داشته باشند و معلمان به عنوان مربي يا تسهيل کننده يادگيري عمل نمايند؛ لذا با توجه به مطالعات انجام شده در اين زمينه، به نظر مي رسد کاربرد اين روش نوين آموزشي در پرستاري مفيد و کاربردي باشد.​


يادگيري تجربيآموزش فراگیر محورپرستاری
1862
1667
 
 

 

Scientific writing

1

Manuscript types

2

Introduction

3

Materials & methods

4

Results

5

Discussion, conclusion & acknowledgment

6

Abstract

7

Publication ethics & available guidelines

8

Choosing appropriate journal, online submission

9

Review process acceptance, rejection, revision

10-11

Statistical errors & methodological considerations

12-13

Reference managing software packages

14

Language errors

15-16

Critical appraisal of a manuscript or published paper

17

Examination

 

 

تا آخر فصل 8 توسط خود گروه تدریس خواهد شد.