عنوان |
تاریخ برگزاری |
برگزار کننده |
گروه هدف |
نرم افزار Stata |
98/10/29 |
مرکز RDCC و پژوهشکده سالمندی |
اعضای هیات علمی و دانشجویی |
جستجوی پیشرفته منابع پزشکی |
98/10/25 |
مرکز RDCC و کتابخانه مرکزی |
اعضای هیات علمی |
جستجوی پیشرفته منابع پزشکی |
98/10/18 |
مرکز RDCC و کتابخانه مرکزی |
اعضای کتابداران |
اصول مطالعات مرور نظام مند و متاآنالیز |
98/10/11 |
مرکز RDCC و روانپزشکی |
اعضای هیات علمی و دانشجویی |
جستجوی پیشرفته PubMed |
98/10/9 |
مرکز RDCC و کتابخانه مرکزی |
دانشجویی |
تعیین حجم نمونه با نرم افزار مربوطه |
98/10/3 |
مرکزRDCC |
دانشجویی |
کار با حیوانات آزمایشگاهی |
98/9/27
98/9/28 |
ساختمان پشمینه و RDCC |
اعضای هیات علمی و دانشجویی |
اخلاق در کارآزمایی بالینی |
98/9/27 |
مرکزRDCC |
دانشجویی |
اخلاق در مطالعات آزمایشگاهی |
98/9/20 |
مرکز RDCC |
اعضای هیات علمی |
مقاله نویسی |
98/9/16 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
چالش هاي تجاري سازي |
98/9/14 |
مرکز جامع سلولهای بنیادی ومرکزRDCC |
اعضای هیات علمی و دانشجویی |
اخلاق در مطالعات حیوانی |
98/9/13 |
مرکزRDCC |
اعضای هیات علمی و دانشجویی |
نرم افزار GraphPad |
98/9/12
98/9/13 |
کمیته تحقیقات و مرکزRDCC |
دانشجویی |
اخلاق در مطالعات حیوانی |
98/9/7 |
مرکزRDCC |
دانشجویی |
اخلاق در کارآزمایی بالینی |
98/9/6 |
مرکزRDCC |
اعضای هیات علمی |
الگوسازی معادلات ساختاری سطح 2 |
98/9/5 |
مرکزRDCC |
دانشجویی |
کلیات اخلاق در نشر و پژوهش |
98/8/30 |
مرکزRDCC |
دانشجویی |
پروپوزال نویسی دندانپزشکی |
98/8/30 |
دندانپزشکی و مرکزRDCC |
دانشجویان دکتری عمومی و دستیاران |
چگونه یک ژورنال کلاب موفق برگزار کنیم؟ |
98/8/29 |
دندانپزشکی و مرکزRDCC |
دستیاران تخصصی دندانپزشکی |
کلیات اخلاق در نشر و پژوهش |
98/8/29 |
مرکزRDCC |
اعضای هیات علمی |
پروپوزال نویسی دندانپزشکی |
98/8/23 |
دندانپزشکی و مرکزRDCC |
دانشجویان دکتری عمومی و دستیاران |
مقاله نویسی |
98/8/22
98/8/30
98/9/7
|
مرکزRDCC و دانشکده پرستاری |
دانشجویی |
اخلاق در مطالعات آزمایشگاهی |
98/8/22 |
مرکزRDCC |
دانشجویی |
الگوسازی معادلات ساختاری سطح 1 |
98/8/21 |
مرکزRDCC |
دانشجویی |
اخلاق در کارآزمایی بالینی |
98/8/9 |
مرکزRDCC |
دانشجویی |
Mendeley |
98/8/2 |
مرکز RDCC و روانپزشکی |
اعضای هیات علمی و دانشجویی |
اخلاق در کارآزمایی بالینی |
98/8/1 |
مرکز RDCC |
اعضای هیات علمی |
کار با حیوانات آزمایشگاهی |
98/8/22
98/8/23 |
ساختمان پشمینه و RDCC |
اعضای هیات علمی و دانشجویی |
EndNote |
98/7/29 |
کتابخانه مرکزی و RDCC |
دانشجویی |
اخلاق در کارآزمایی بالینی |
98/7/24 |
RDCC |
اعضای هیات علمی |
تقویم الکترونیک در مدیریت آموزشی |
98/7/15 |
دانشکده مدیریت و RDCC |
دانشجویی |
مطالعات مرور نظام مند و متاآنالیز
|
98/7/18
98/7/19 |
پژوهشکده سالمندی و RDCC |
اعضای هیات علمی و دانشجویی |
سخنرانی نماینده آژانس بین المللی تحقیقات سرطان
|
98/6/13 |
مرکز تحقیقات بیماری های گوارش و کبد با همکاری مرکز RDCC
|
اعضای هیات علمی و دانشجویی |
جستجوی پیشرفته در بانک های اطلاعاتی |
98/6/2
98/6/3 |
مرکز RDCC |
اعضای هیات علمی |
استارتاپ |
98/5/24 |
مرکز RDCC |
کمیته تحقیقات دانشجویی |
جستجوی پیشرفته در بانک های اطلاعاتی |
98/5/30
98/5/31 |
مرکز RDCC |
ویژه کتابداران |
فلوسایتومتری |
98/5/23
98/5/24 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
اخلاق در پژوهش با مطالعات حیوانی |
98/5/14 |
مرکز RDCC |
اعضای هیات علمی و دانشجویی |
دوره جامع آموزشی مطالعات مرور نظام مند و متاآنالیز |
98/5/12
98/5/13
98/5/14 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
تحلیل بقا سطح 2 |
98/5/6 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
دومین دوره آموزشی جامع بین المللی مطالعات مرور نظام مند |
98/5/26
الی
98/5/31 |
مرکز تحقیقات پزشکی مبتنی بر شواهد با همکاری مؤسسه Joanna Briggs Institute
و مرکز RDCC |
اعضای هیات علمی |
تحلیل بقا سطح 1 |
98/4/30 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
آشنایی با مجلات و مراکز معتبر بین المللی |
98/4/19 |
مرکز RDCC |
اعضای هیات علمی |
Microsoft office suit |
98/4/25
98/4/26 |
مرکز RDCC |
اعضای هیات علمی |
Mendeley |
98/6/25 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
منبع یاب (نوپا) |
98/6/17 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
Scopus |
98/6/11 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
Endnote |
98/5/7 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
clinicalkey |
98/4/31 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
Embase |
98/4/10 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
جستجوی پیشرفته |
98/4/3 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
فلوسایتومتری |
98/4/27 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
اخلاق در مطالعات آزمایشگاهی |
98/4/5 |
مرکز RDCC |
اعضای هیات علمی |
اخلاق در پژوهش |
98/4/3 |
مرکز RDCC |
اعضای هیات علمی |
ترجمان دانش |
98/4/31 |
مرکز RDCC |
کارشناسان معاونت |
گزارش نویسی آماری |
98/4/17 |
مرکز RDCC |
کارشناسان معاونت |
داده و تحلیل آماری |
98/4/3 |
مرکز RDCC |
کارشناسان معاونت |
دوره جامع مطالعات مرور نظام مند و متاآنالیز |
98/3/28
98/3/29
98/3/30 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
آشنایی با ویژگی دانشگاه نسل سوم |
98/3/30 |
کتابخانه مرکزی و مرکز RDCC |
|
مستندسازی شاخص ها |
98/3/20 |
مرکز RDCC |
کارشناسان معاونت |
تصمیم گیری مشارکتی |
98/2/17 |
مرکز RDCC |
کارشناسان معاونت |
انگلیسی برای اهداف آکادمیک |
98/2/9
98/2/12 |
مرکز RDCC |
اعضای هیات علمی |
نیماد |
98/2/9 |
مرکز RDCC |
اعضای هیات علمی/ دانشجویی |
ملت عشق |
98/2/5 |
مرکز RDCC |
اعضای هیات علمی |
insilico کلونینگ ژن و مهندسی ژنتیک |
98/2/5 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
کلیات اخلاق در نشر و پژوهش
( دانشکده علوم نوین) |
97/12/18 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
کلیات اخلاق در نشرو پژوهش
( دانشکده بهداشت) |
97/12/16 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
کلیات اخلاق در نشر و پژوهش
( دانشکده داروسازی) |
97/12/15 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
اخلاق در پژوهش های آزمایشگاهی |
97/12/14 |
مرکز RDCC |
اعضای هیأت علمی -دانشجویی |
کلیات اخلاق در نشر و پژوهش
(دانشکده دندانپزشکی) |
97/12/13 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
اخلاق در نشر و پژوهش |
97/12/9 |
مرکز RDCC |
اعضای هیأت علمی -دانشجویی |
کلیات اخلاق در پژوهش
( دانشکده توانبخشی) |
97/12/7 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
اخلاق در پژوهش با آزمودنی انسانی |
97/12/2 |
مرکز RDCC |
اعضای هیات علمی -دانشجویی |
کلیات اخلاق در نشر
( دانشکده توانبخشی) |
97/12/1 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
اخلاق در پژوهش با آزمودنی حیوانی |
97/11/25 |
مرکز RDCC |
اعضای هیات علمی -دانشجویی |
اخلاق در انتشار آثار پژوهشی |
97/11/18 |
مرکز RDCC |
اعضای هیات علمی -دانشجویی |
چالش های اخلاقی در کار با حیوانات آزمایشگاهی |
97/8/3 |
مرکز RDCC |
اعضای هیأت علمی |
چالش های اخلاقی در مطالعات آزمایشگاهی |
97/7/26 |
مرکز RDCC |
اعضای هیأت علمی |
اخلاق در انتشار آثار پژوهشی |
97/5/4 |
مرکز RDCC |
اعضای هیأت علمی |
مقاله نویسی مقدماتی |
97/9/10 |
مرکز RDCC |
دانشجویان استعداد درخشان |
مقاله نویسی پیشرفته |
97/9/15 |
مرکز RDCC |
دانشجویان استعداد درخشان |
نرمافزار SPSS |
97/9/7
97/9/14 |
مرکز RDCC |
دانشجویان استعداد درخشان |
روش تحقیق |
97/12/8 |
مرکز RDCC |
دانشجویان استعداد درخشان |
نرم افزار مدیریت منابع(EndNote) |
97/12/13 |
مرکز RDCC |
دانشجویان استعداد درخشان |
Pub Med پیشرفته |
97/12/16 |
مرکز RDCC |
دانشجویان استعداد درخشان |
روش تحقیق |
97/12/16 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
نرم افزار مدیریت منابع(EndNote) |
97/12/2 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
نرم افزار R |
97/11/29
97/11/30
97/12/1
97/12/2 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
مقاله نویسی پیشرفته |
97/11/30 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
متاآنالیز |
97/11/29 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
مقاله نویسی مقدماتی
|
97/11/25 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
جستجوی منابع الکترونیک |
97/11/24 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
ابزارسازی-مصاحبه انگیزشی |
97/11/18
97/11/25 |
مرکز تحقیقات روانپزشکی و علوم رفتاری |
اعضای هیئت علمی |
انگلیسی آکادمیک |
97/11/17 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
Graphpad |
97/10/22
97/11/6 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
سیستم های اطلاع رسانی پزشکی |
97/11/4
97/11/11 |
مرکز RDCC |
اعضای پزشک قانونی |
ابزارسازی- مداخله در بحران |
97/10/20
97/10/27 |
مرکز تحقیقات روانپزشکی و علوم رفتاری |
اعضای هیأت علمی |
کار با حیوانات آزمایشگاهی |
97/10/19
97/10/20 |
مرکز RDCC |
دانشجویی |
نقد و داوری مقالات کیفی |
97/10/10 |
مرکز تحقیقات مولفه های اجتماعی و مرکزRDCC |
دانشجویان و هیئت علمی |
آشنایی با اصول Elisa |
97/10/6 |
کمیته تحقیقات و مرکزRDCC |
دانشجویان |
هموویژولانس |
97/10/5
97/10/6 |
دانشکده پیراپزشکی و مرکزRDCC |
پرستاری،هوشبری،پزشکی |
کشت سلولی
سنتز
طراحی پرایمر |
97/10/1
97/10/2
97/10/3
97/10/4 |
دانشکده نوین و کمیته تحقیقات دانشجویی و مرکزRDCC |
دانشجویان |
اصول داوری مقالات |
97/9/27
97/9/29 |
کمیته تحقیقات و مرکز RDCC |
دانشجویان |
آشنایی با اصول اولیه عملیات بالینی خوب در کارآزمایی بالینی (GCP)
|
97/9/27 |
مرکز RDCC |
دانشجویان و پرستاران و پزشکان |
مرور سیستماتیک |
97/9/25 |
مرکز RDCC |
دانشجویان |
نرم افزارR |
97/9/24
97/9/25 |
مرکز RDCC |
دانشجویان |
مدیریت منابع(endnote) |
97/9/24 |
مرکز RDCC |
دانشجویان |
آشنایی با مفاهیم انتقال و ترجمان دانش |
97/9/22 |
مرکز RDCC |
هیئت علمی |
نمونه گیبری وتعیین حجم نمونه |
97/9/21 |
مرکز RDCC |
دانشجویان |
آمار و نرم افزار آماری spss |
97/9/20 |
مرکز RDCC |
دانشجویان |
مقاله نویسی مقدماتی |
97/9/18 |
مرکز RDCC |
دانشجویان |
جستجوی منابع الکترونیک |
97/9/17 |
مرکز RDCC |
دانشجویان |
pubmed پیشرفته |
97/9/15 |
مرکز RDCC |
هیئت علمی |
پروپوزال نویسی |
97/9/15 |
مرکز RDCC |
دانشجویان |
روش تحقیق |
97/9/14 |
مرکز RDCC |
دانشجویان |
اصول ترجمان دانش |
97/9/12 |
مرکز RDCC |
دانشجویان |
انگلیسی برای اهداف آکادمیک |
97/9/12
97/9/19 |
مرکز RDCC |
هیئت علمی |
اصول ارائه مقاله و پوستر به زبان انگلیسی |
97/9/8 |
مرکز RDCC |
دانشجویان |
مقاله نویسی پیشرفته |
97/9/15 |
مرکز RDCC |
دانشجویان استعداد درخشان |
مقاله نویسی مقدماتی |
97/9/10 |
مرکز RDCC |
دانشجویان استعداد درخشان |
آمار و نرم افزار آماری spss |
97/9/7 |
مرکز RDCC |
دانشجویان استعداد درخشان |
ارزیابی خانواده و ارتباط با خانواده |
97/8/24
97/9/1 |
روانپزشکی و RDCC |
دستیاران روانپزشکی |
چگونه یک سخنرانی علمی تاثیر گذار ارائه دهیم؟ |
97/8/24 |
کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده داروسازی |
دانشجویان |
سرقت علمی و اخلاق در انتشار اثار علمی |
97/8/24 |
کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده داروسازی |
دانشجویان |
مرور سیستماتیک و متاآنالیز
|
97/8/22 |
مرکز RDCC |
دانشجویان و اعضای هیئت علمی |
مقاله نویسی 1،2،3،4 |
97/8/10 |
کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده داروسازی |
دانشجویان |
واژه پردازی |
97/8/3 |
مرکز RDCC |
دانشجویان |
SPSS 3،4 |
97/8/3 |
کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده داروسازی |
دانشجویان |
چالش های اخلاقی در کار با حیوانات آزمایشگاهی |
97/8/3 |
مرکز RDCC |
دانشجویان و اعضای هیئت علمی |
HPLC |
97/7/28 |
کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده علوم نوین و RDCC |
دانشجویان |
چالش های اخلاقی در مطالعات آزمایشگاهی |
97/7/26
|
مرکز RDCC |
دانشجویان و اعضای هیئت علمی |
کار با حیوانات آزمایشگاهی |
97/7/25
97/7/26 |
مرکز RDCC |
اعضای هیئت علمی و دانشجویان |
محلول سازی با روش استوکیومتری |
97/7/25 |
مرکز تحقیقات سلول های بنیادی |
دانشجویان و سایرین |
SPSS 1،2 |
97/7/25 |
کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده داروسازی |
دانشجویان |
آشنایی با مبانی Microsoft Office and Elsevier Mendeley |
97/7/18
97/719 |
مرکز RDCC |
دانشجویان |
اصول داوری مطالعات مرور نظام مند و متاآنالیز |
97/7/19 |
مرکز RDCC |
اعضای هیئت علمی |
مقاله نویسی سه روزه پیشرفته |
97/7/18
97/7/25 |
مرکز تحقیقات سلول های بنیادی |
دانشجویان |
چگونه مدل کسب و کار خود را خلق کنیم؟ |
97/7/15 |
مرکر فکت و RDCC |
اعضای هیئت علمی و دانشجویان |
نرم افزار های مدیریت منابع |
97/7/12 |
مرکز RDCC |
اعضای هیئت علمی |
کارگاه نگارش و انتشار مقالات علمی |
97/7/4
97/7/5 |
مرکز RDCC |
اعضای هیئت علمی |
اخذ مجوز تاسیس، پروانه بهره برداری و ثبت برند ایران کد |
هفته سوم شهریور |
مرکز رشد بیوتکنولوژی دارویی |
|
کارگاه مدیریت منابع و دسته بندی مقالات با نرم افزار Mendeley |
97/6/21 |
مرکز تحقیقات سلول های بنیادی |
دانشجویان |
مدرسه تابستانه دندانپزشکی |
97/6/17
97/6/20 |
دانشکده دندانپزشکی و EBM و RDCC |
دانشجویان |
کار با حیوانات آزمایشگاهی(عملی) |
97/6/15 |
کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده علوم نوین |
دانشجویان و هیئت علمی |
کارگاه پژوهش در طب سنتی |
97/6/11 |
کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده علوم نوین |
دانشجویان |
کارگاه مدیریت ارقام |
97/6/6 |
مرکز RDCC |
دانشجویان و اعضای هیئت علمی |
جستجوی منابع الکترونیکی |
97/6/6 |
مرکز RDCC |
دانشجویان |
اصول نقد و داوری مقالات |
97/6/4 |
مرکز RDCC |
دانشجویان |
آشنایی با مقررات و قوانین مراکز رشد |
هفته اول شهریور |
مرکز رشد تجهیزات پزشکی |
اعضای هیئت علمی و دانشجویان |
مالکیت معنوی و ثبت اختراع-
نیاز سنجی و اصول شرکت در نمایشگاه ها |
هفته اخر مرداد |
مرکز رشد بیوتکنولوژی دارویی |
اعضای هیئت علمی و دانشجویان |
نحوه ی تعامل با دانشگاه ها و مراکز تحقیقات بین المللی
|
97/5/25 |
مرکز RDCC |
اعضای هیئت علمی و دانشجویان |
Grading in Systematic Review and Meta-analysis
|
97/5/24 |
مرکز تحقیقات گوارش و RDCC |
اعضای هیئت علمی |
آشنایی با اصول و مفاهیم فناوری |
97/5/23
97/5/24 |
مرکز فکت و RDCC |
دانشجویان و اعضای هیئت علمی |
تجزیه و تحلیل مقالات اخلاق پزشکی با رویکرد اسلامی
|
97/5/20 |
مرکز معارف اسلامی و علوم سلامت |
اعضای هیئت علمی |
اصول مهم گزنت نویسی |
97/5/19 |
دانشکده طب سنتی و RDCC |
اعضای هیئت علمی |
مقاله نویسی و نحوه ارتباط با دانشگاه ها و مجامع بین المللی |
97/5/18 |
دانشکده طب سنتی و RDCC |
اعضای هیئت علمی |
آشنایی با مبانی Corel Drawl
|
97/5/14 |
مرکز RDCC |
دانشجویان |
آشنایی با مفاهیم و
اکوسیستم کارآفرینی
|
97/5/9
97/5/10 |
مرکز فکت با همکاری مرکز RDCC
|
دانشجویان و اعضای هیئت علمی |
ترجمان دانش |
97/5/10 |
مرکز RDCC |
اعضای هیئت علمی |
ایمنی در آزمایشگاه |
97/5/4 |
مرکز RDCC |
دانشجویان |
اخلاق در انتشار آثار پژوهشی |
97/5/4 |
مرکز RDCC |
اعضای هیئت علمی |
نوپا |
97/5/4 |
مرکز RDCC |
اعضای هیئت علمی |
نوپا |
97/5/3 |
مرکز RDCC |
اعضای هیئت علمی |
قوانین GMP واتاق های تمیز |
هفته اخر تیر |
مرکز رشد فراورده های داروئی |
اعضای هیئت علمی و دانشجویان |
تجاری سازی، بازار یابی و استراتژی بازاریابی، فروش و صادرات |
هفته سوم تیر |
مرکز رشد تجهیزات پزشکی |
اعضای هیئت علمی و دانشجویان |
مدلسازی در مطالعات مشاهده ای |
97/4/20 |
کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده بهداشت |
دانشجویان |
ترجمان و انتقال دانش |
هفته دوم تیر |
RDCCمرکز |
اعضای هیئت علمی و دانشجویان |
الگوسازی معادلات ساختاری(سطح2) |
97/4/13 |
کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده بهداشت |
دانشجویان |
الگوسازی معادلات ساختاری(سطح یک) |
97/4/11 |
کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده بهداشت |
دانشجویان |
آمار |
97/4/9 الی
97/4/28 |
کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده بهداشت |
دانشجویان |
Microsoft Offiice Excel
|
97/4/9 |
مرکز RDCC |
دانشجویان |
سمپوزیوم سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در بیماری های گوارش و کبد
|
97/4/7 |
مرکز جامع سلول های بنیادی،گوارش و RDCC |
اعضای هیئت علمی |
آشنایی با اصول برگزاری ژورنال کلاب |
97/4/7 |
مرکز RDCC |
دانشجویان |
نحوه و مقررات اخذ مجوز مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی |
هفته اول تیر |
مرکز رشد فراورده های داروئی |
اعضای هیئت علمی و دانشجویان |
آشنایی با قوانین شرکت های دانش بنیان و نحوه ارزیابی |
هفته آخر خرداد |
مرکز رشد فراورده های داروئی |
اعضای هیئت علمی و دانشجویان |
پروپوزال نویسی |
97/3/10 |
کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده داروسازی |
دانشجویان |
روش تحقیق |
97/3/3 |
کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده داروسازی |
دانشجویان |
اوتیسم |
97/3/3 |
مرکز RDCC |
دانشجویان |
کار با حیوانات آزمایشگاهی |
97/2/27 |
مرکز RDCC |
دانشجویان و اعضای هیئت علمی |
Graphpad |
97/2/26 |
مرکز RDCC |
دانشجویان |
Microsoft office and elsevier Mendeley
|
97/2/24 |
مرکز RDCC |
دانشجویان |
CRISPR
|
97/2/22-23 |
مرکز RDCC با همکاری مرکز تحقیقات ایمونولوژی
|
دانشجویان |
آشنایی با نرم افزار مدیریت منابع(EndNote) |
97/2/17 |
کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده تغذیه |
دانشجویان |
نقد و داوری مقالات |
97/2/17 |
کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده داروسازی |
دانشجویان |
پروپوزال نویسی |
97/2/16 |
کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده تغذیه |
دانشجویان |
تجزیه و تحلیل آماری داده ها با نرم افزار SPSS |
97/2/15
97/2/8 |
مرکز RDCC |
دانشجویان |
مقاله نویسی |
97/2/15 |
کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده علوم نوین |
دانشجویان |
استراتژی search |
97/2/10 |
کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده تغذیه |
دانشجویان |
طراحی پرسشنامه(طب سنتی) |
97/2/6 |
دانشکده طب سنتی |
دانشجویان |
روش تحقیق پیراپزشکی |
97/1/29 |
دانشکده پیراپزشکی |
دانشجویان |